A nagycsaládosok 10 legkedveltebb autója

A Magyar Államkincstár kimutatása szerint a Toyota volt a nagycsaládos autóvásárlási program favoritja 2021 első negyedévében, derül ki a Varga Mihály pénzügyminiszter hivatalos Facebook oldalán megjelent, a program idei eredményeit bemutató posztból. Idén január és március között több, mint 2000 nagycsalád élt a támogatás lehetőségével, ebből 367-ben, azaz az igénylők 18,35%-a választott Toyotát. Ebben a márka legendás megbízhatósága mellett kétségkívül szerepe van annak is, hogy a Toyotánál elérhető a piac egyik leszélesebb, a vadonatúj Highlander érkezésével immár 8 modellből álló kínálata amely megfelel a program paramétereinek. A nagycsaládos autóvásárlási program…

Tovább...

Menetpróba – Honda e Advance: Ha én gazdag lennék…

A Hegedűs a háztetőn zenés darab legismertebb sora jól illik a tesztautónkhoz. A távol-keleti gyártó megmutatta, miként kell városi használatra szánt, stílusos és prémium villanyautót készíteni. Ha megfelelő szemüveggel tekintünk az újdonságra, az 1973-ban megjelent első Civic vonalait is fel lehet fedezni rajta. Még az elején érdemes tisztázni, hogy kiknek és milyen célra készült a Honda e, így sok félreértés és téves összevetés elkerülhető: a célkeresztbe azok kerültek, akik zömmel városban használják a kiskocsit. Ezt még ki lehet azzal egészíteni, hogy a célközönség kedveli a jó technikát, a kütyüket és…

Tovább...

Nem gyárt többé GT 86-os a Toyota – helyette jön a GR 86

A Toyota befejezi a közkedvelt és elérhető árú GT86 gyártását, ám bánkódásra semmi ok: a japán autógyártó versenyistállója, a Toyota sportautók fejlesztéséért felelő, és a GR Suprát és a GR Yarist is jegyző TOYOTA GAZOO Racing az elődmodellhez hasonlóan a piaci versenytárs Subaruval közös fejlesztési projekt eredményeképp bemutatja az utódmodellt, a vadonatúj GR 86-ost. A TOYOTA GAZOO Racing az új modell kapcsán még a lenyűgöző GT 86-osnál is kivételesebb vezetési élményt és menettulajdonságokat ígér. A TOYOTA GAZOO Racing és a Subaru bemutatta a vadonatúj GR 86-ost. A GR Supra és…

Tovább...

A SEAT új izgalmat visz az Ibiza és az Arona világába

A SEAT új energiát visz fiatalos városi járművei világába, továbbfejlesztve azok külső megjelenését és forradalmasítva a nagy kedvenc SEAT Ibiza és Arona modellek belső terét. A SEAT Ibiza a márka sikerének ikonikus modellje. 1984-es bemutatása óta a kis ferdehátú modell a legnépszerűbb járművé nőtte ki magát a SEAT gyártósoráról valaha legördült autók sorában. A megújult változat pedig ezt a győztes szemléletet kívánja továbbvinni. Hozzá csatlakozik a továbbfejlesztett SEAT Arona városi terepjáró is, amely még erőteljesebb külső formavilágot és hangsúlyosabb offroad karaktert képvisel. Így akár a városok forgalmas útjain haladva is…

Tovább...

Az új Jeep® Compass: lenyűgözőnek született

A mai napon Antonella Bruno, a Jeep® márka európai képviseletének vezetője leleplezte az új Compass-t, az első Jeep szabadidőjárművet, amelyet a Stellantis csoport vezet be Európában. A bemutató fontos lépés a márka jelentősége szempontjából világszerte, de különösen az európai kontinensen. Az új Compasst kifejezetten úgy fejlesztették, hogy minden korábbinál európaibb legyen, a jobb minőségű kidolgozástól kezdve a fejlett fedélzeti technológiákig. Emellett a modell olyan nagy jelentőségű, új jellemzőket vezet be, amelyek a formatervezés, a biztonság, a technológia és a funkcionalitás terén még magasabb szintet képviselnek. Miben rejlik a titka? A Compass a Jeep…

Tovább...

A kisautó, amely teljesen megbolondult

Egy szóvicc, egy jó futómű, egy tüzes motor és néhány lelkes mérnök: ennyi kellett csupán a XXI. század egyik legszórakoztatóbb autójának, az Aygo Crazynek a megalkotásához, mely csupán egyetlen példányban készült el. Egyre inkább elkényezteti sportos menetdinamikára vágyó ügyfeleit a Toyota. Ismét létezik Supra, méghozzá soros hathengeres motorral; a Yaris két egymás utáni generációjából is készült félelmetesen dinamikus kivitel; valamint ne feledkezzünk meg azokról a nagyteljesítményű hibrid opciókról sem, amelyek a Corolla- és C-HR-vásárlók mindennapjait teszik izgalmasabbá. Nem volt ez mindig így. Közvetlenül az előtt, hogy Tojoda Akio cégelnök tíz…

Tovább...

Íme az LF-Z Electrified: a Lexus új korszakának víziója és előhírnöke

Az Európában mintegy 98%-ban környezetbarát és praktikus öntöltő hibrid elektromos autókat értékesítő Lexus ma tartotta az LF-Z Electrified koncepció világpremierjét: az akkumulátoros elektromos tanulmányautó megmutatja a Lexus márka jövőképét, és a vállalat villamosítással kapcsolatos terveit. Mindez előhírnöke annak, hogy a Lexus még tovább gyorsítja az új autóinak fejlesztését, hogy kielégítse a színes és egyre változó fogyasztói igényeket: húsz vadonatúj vagy megújult Lexus modell jelenik meg a piacon 2025-ig, és a világ legfejlettebb öntöltő hibrid elektromos meghajtású modelljei mellett számos akkumulátoros elektromos és plug-in hibrid elektromos meghajtású modell is helyet kap…

Tovább...

Új fejezet: Sebastian Vettel a főszereplő az Aston Martin DBX reklámjában

Az Aston Martin új reklámfilmjében már az F1-es csapat sztárigazolása, Sebastian Vettel a főszereplő és narrátor. A német havas tájon utazik a márka ötajtós luxus-SUV-jával, miközben élete új szakaszáról elmélkedik. Néhány másodperc erejéig a DBX átváltozik a pályán száguldó F1-es versenygéppé. „Az új fejezet, közösen az Aston Martinnal közvetlenül előttem áll. Egy új családhoz csatlakozom, ahol nagyfokú izgalom vesz körbe. Ez egy nap lépés, egy új lépés, egy új utazás, melyet közösen kezdünk meg” – mondja Vettel a hirdetésben.

Tovább...

Alakváltó sportkocsi – Lotus E-R9

Az Evija elektromos hajtásláncának továbbfejlesztett változata hajtja a Lotus legújabbversenyautó-tanulmányát. A gyár mérnökei biztosak abban, hogy 2030-ban ilyen szerkezetek fognak indulni a hosszútávú autóversenyeken. Nem mindennapos, hogy ne a megvalósítás céljával tervezzenek autót egy gyártónál, de a Lotusnál most mégis ez történt: a koncepció a jelen helyett a távolabbi jövő lehetőségeit igyekszik bemutatni A fekete-arany tanulmány a nevével állítólag a Lotus gazdag múltjának egy jelentős állomására utal: arra az MkIX versenyautóra, amellyel a márka először állt rajthoz. A márka tradicionális versenyszíneibe, feketébe és aranyba öltöztetett Lotus E-R9 tényleg számos formai…

Tovább...